9 Ağustos 2011 Salı


            twetimgeldi (gökhan)                tweet: "redbull'daki inanılmaz mantık hatası:red yazıyo ama içecek sarı"

         Uzun zaman sonra bir yazı yazmak istedim. Evet ! İstedim fakat.. fakat mm.. Yazmaya yazmaya unutmuşum nasıl  giriş yapacağımı sayın okurlarım. Sordum bir genç kadına dedim ki "Yazı yazmayı bıraktım acaba devam etmelimiyim ?" dedi ki; "ay dont andırsitend" yani tercümesi şu sayın okurlarım; "evet, devam etmelisin" Benim çok yerden okurum var çevrem çok geniş, o kadar geniş ki üff ! hemde ne biçim yani.

         Neyse uzatmanın bir alemi yok ! Bu redbull içeceğinde ki anlamsızlıklar ve çığ gibi büyüyen redbull manyaklığına dur demek için gelen, bu kutsal görev adına dünyaya salıverilmiş bu insanlar sadece redbull değil herhangi bir yiyecek, içecek, kıyafet vb. ürünlerin hakkında kimsenin bilmediği bilgilere nail olupta bunları biz tüketici çılgınlarına bir anda aşılayarak beyin korteks zarına yakın bir yerde ki boşluktan zehr.. kısacası beyin amcıklaması geçirten zat-ı muhteremler. Bir "Amacınız nedir ?" İki "Kimsiniz lan siz ?" Geçenlerde redbull içerken (sınav dönemi) arkadaşımın biri (kutsal koruyucular) yanıma yavaşça yaklaşarak, önce auramda ki kör noktalara aurası ile... yani pat diye lafa girdi "abi bunun içinde boğa dölü varmış" dedi ve puhhhffstttt(SoundEffect)'den sonra "S.ktir lan" gibi kısa bir beyin amcıklaması geçirdikten sonra bilginin doğruluğunu sağlamak için "Nerden duydun lan ?" gibi mühim bir soru sordum. Tabi her zaman ki gibi "abi internetten okudum, vallaha sadece boğa spermi olsa gene iyi domuz yağı, böcek kanı fare pisliğ..." diye anlatırken "sus lan sus !" gibi tepkiyle önce ortamı yumuşattım sonra kendime gelebilecek zaman aralığı sağladım.

         Bu tarz insanlar bu ürünleri karalamak için bir takım belgesiz, ispatsız bir kaç kuram ortaya atıyor ve saf halkım, arkadaşlarım ve ailem bunlara inanarak beni sevdiğim veyahut bizi sevdiğimiz şeylerden uzak tutmak istiyorlar. Tamam zararlı olanları bir kenera atacak ya da araştırıp zararını bulacak zekaya sahip insanlarız bunların farkına varmanızı istiyoruz sadece...

Bugün "twetimgeldi" adlı twitter yazarı sayfama konuk oldu takipte kalın http://twitter.com/twetimgeldi (gökhan)

1 yorum:

  1. Eline saglik panpa guzel yazmissin ayrica benim bi twetimden esinlenip bunu yazmam beni daha com sevindirdi :-)

    YanıtlaSil