17 Temmuz 2011 Pazar

            kutup_zencisi                          tweet: "sırf tweet atmak için rock'n coke a gidenler var sanırım..."




            Bu Rock'n Coke bende hep bir gizem olarak kaldı. Ne gidebildim, ne görebildim. Yok maksat sevişmek başka amacım varsa şerefsizim bak. Hatta son 3 yıldır evde çadır kuruyorum sırf oraya gittiğimde belki bu işten karizma sahibi olup kız falan düşürürüm diye ama gitmek bir ayrı dert, gidip çadır kurmak başka bir dert. Şimdi bilet fiyatları da az değil canına yanayım "Kombine+Kamp (Tam) - 140.00 TL (Öğrenci) - 90.00 TL Kombine (Tam) - 120.00 TL (Öğrenci) - 70.00 TL" Araştırmasını da yaptım yani sayın okurlarım. Şimdi sırf tweet atmak için bu kadar para verilmez. Birde sen oraya gitmişin, eğlenmişin bunlar bizi ilgilendirmez. "Yediğin içtiğin dinlediğin senin olsun, gidemedik diye mi bu tweetler ya da neyin havasını atıyorsun lan !" Derim bu adama. 


            Bakın sayın okurlarım, öğrenci adamlarız tamam eğlenmek hakkımız, çadır kurmakta hakkımız tamam sevdiğin müzik gruplarını da dinlemek ister bu deli gönül fakat bu kadar para çok! Ben alternatif bir yol buldum. Para harcamıyoruz bile... Şimdi 2 kişilik ya da zevke göre 4 kişilik bir çadırı salonun ortasına kurun sonra internetten indirdiğimiz müzik grubunun konser videosunu son ses açın. İçiyorsanız için, kafa sallayın, pogo yapın falan, malum sevişecek çiftler sevişsin. Sabah uyanın ne hırsız derdi olur ne bok, sidik kokusuna maruz kalırsınız. Paranızda cebinizde okurlarım... Olmadı demi ? Aynı zevki vermedi demi ? Sırf paranız cebinizde dursun diye kafa patlattım fakat bir teşekkür alamadan küfre maruz kaldım demi ?

            Birde bu pogo olayı kafama takılan noktalardan biri olmuştur. Derdiniz ne ki birbirinize zıplıyorsunuz, çarpıyorsunuz ? Yok hayır headbang yap arkadaşım birşey mi dedik ! Ne bu kin, ne bu hırs ! Burnu kırılan var, kaburga kemiği kırılan var, omzu çıkan var, kolu, bacağı kırılan var. Yazık değil mi ha neslimin güzel insanları ! Yazık değil mi eğlenmeye gidiyorsunuz güya acı çekerek evinize dönüyorsunuz. Yok o bir şey değilde kombine bilet al, git pogo yap kolu, bacağı, burnu kır konseri yarı da kes akşam akşam hastahane yolu tut ! Verdiğin paraya yazık... Sonuç olarak Rock'n Coke 2012 buluşmak üzere sayın okurlarım esenle kalın

Bugün "kutup_zencisi" adlı twitter yazarının tweet ile karşınızdayım http://twitter.com/kutup_zencisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder