4 Temmuz 2011 Pazartesi

         ohadiyorum (Oğuzhan k.)               tweet: "Yaprak adında sevgilim olsa, mesajları asla T9'la yazmam. "Yaprağım" yerine "yarrağım" falan derim, sonra al başına bela."

         T9 hayatımda kullanmadığım ek bir özellik olarak yorumlamak istediğim yegane telefon özelliğidir. t9da ışık hızında yazan insanlara hayaranlığımı açıkca söylümek isterim. Hem yaz hem düzelt hem gönder ! Mükemmel bir beyin kombinasyonu cidden. T9'da bir ara bilir misiniz bilmem fekat "SERHAT" yazınca "ŞERİAT" çıkıyordu ve badem bıyıklıların komplo planları suya düşüyordu bu yüzden. Her an telefon şirketlerine dilekçe gönderen abiler T9'da ki bu gerçeği gizlemelerini istiyorlar fakat ellerine birşey geçmiyordu.

         Bir arada "con" adlı klasör açamama ile ilgili efsaneler, kurgular çıkmıştı ve ben gerçek olduğuna inanıyorum. Düşünsene 11 eylül saldırısı planlanmış yeni metin belgesine saklanmış! Kimsenin aklına gelmez değil mi ? Aramızda zeki insanların olmasına, hackerların bulunmasına şükrettim onlar buldu ve gösterdi. Ben "con" içinde aynı şeyi düşünüyorum, bence bunudna gizemini çözmeliyiz, gerçi element melement falan diyorlar fakat aslı yok tamamen Amerikanın oyunları bunlar asıl gerçek harflerin kombinasyonunda, Ben Ömer ile konuştum bu konuyu yakın zaman çözeceğiz. Çalışmalar hızlandı panpalar merak etmeyin.

         Sonuç olaraktan değerli kardeşim ! Değerli kardeşim ! 8 yıldaaa, hmm..! Yani şunu demek istiyorum, t9'da ayrıcalık onu kullanın.

         Bugün "ohadiyorum" sayfama konuk oldu takipte kalın http://twitter.com/ohadiyorum (Oğuzhan k.)

1 yorum:

  1. Con microsoft'un kurucusuna küçükken taktıkları bir takma ad. Anılarında bu isimle ilgili iyi bir geçmişi olmadığını söylüyor.

    YanıtlaSil