8 Temmuz 2011 Cuma

           twidinebandim (Emre Arısoy)     tweet:"Uzun süren uğraşlar sonucu yazılmış bir sms'e "ok." diye cevap veren kişi, Dünyanın En uzun küfürüne layık görüldü."

           Şimdilerde sms var tabi eskiden öylemiydi ferman vardı, fermandan sonra telgraf vardı, hatta şarkısı vardı. Şarkısıyla telgraf alt sıralara düşünce sonrasında paradan kısmak için mahallede ki çocuklara çikolata ile pusula olayı gerçekleşti daha sonralarda baktılar taleb artınca PTT postada büyük indirimlere girdi. PTT'nin bu atağına karşılık, ilk cevap askerlerden, sonra aşıklardan geldi tabi Hoca durur mu ? Yazmış mektubu, yazmış mektubu!

           Ben hayatım boyunca 10bin sms'i geçtiğini sanmıyorum telefondan attığım mesajları, işim oldumu genelde ararım yada baktım arayamayacakmıyım, arkadaşdan ararım. Arkadaşlar bugünler için değil midir ? Yoksa ben arkadaşlık kavramını yanlış mı anlamışım ? Bu yazımdan sonra hiç arkadaşım olmayacak mı ? Allah'ım konu nerden nereye geldi okurlarımda mı olmayacak ? Tanrım dinimiz amin ! Kısa günün kârı diyip attığım smsler birgün benden topluca çıkacaksa ben o mesaja "ok" diye cevab vermem arkadaş. Manyak mıyım yahu sen eser niteliği taşıyan mesajı sıkılmadan 10 tuş kullanarak 10 dk'da yaz, ben ona "ok" diye cevap veriyim. Akıl kârı değil cidden. Bana öyle mesaj atıcak kızın, kadının, adamım hatta babamın... babamı karıştırmıcam bu işe ama diğerlerinin canına okurum. Yok babamı, babam olduğu için karıştırmıyorum. Yok okurlarım korkmuyorum babamdan sadece, hoşlanmıyorum. Babam bu yazımı okuyorsa kesin sırtımda merdane dahil tüm tahtayla yapılmış silindirik biçiminde ki aletleri kırmak için antreman yapıyordur.

           Dediğim gibi "ok" diye cevap verene istemediği kadar lugatımdan küfür servis edebilirim. Küfür de ne küfür amma, tadından yenmez. Zaten tatlı bişey olsa herkes hazmederdi değil mi okurlarım? Ne diyoruz küfür yerinde güzeldir .mınakoy... Siz siz olun "ok" diye sms attığınız kişinin vereceği cevabı minimum 80 karakterden oluşan kişilerle mesajlaşın. Sonuç olarak o kadar kampanya var kıza mesaj dönemi başlamıştır yaz itibari ile esenle kalın sayın okurlarım...

           Bugün "twidinebandim" sayfama konuk oldu takipte kalın http://twitter.com/twidinebandim (Emre Arısoy)

1 yorum:

  1. ahahaha bayıldım stop eline zihnine dağarcığına sahip stop..ok kib by =P..stop.=)...#giz#

    YanıtlaSil