7 Temmuz 2011 Perşembe

            sudangelenesek (Tarık)        tweet: "Günaydın pampişlerimm sizin için uyanır uyanmaz foto çektim biraz kötü ama idare edinn :)))"


          Evet panpişlerim... şey mm sevgili okurlarım. Bugün sudangelenesek'in tabuları yıktığı, kapıları parçaladığı ve Hilal Cmebmeci'nin ya da sahtesinin yıkıtığından daha büyük bir çığır açtığını ifade etmek isterim. Neden diye sorulacak "biz memeye, popoya alışmıştı arkideş bunun neresi yıktı tabuları" dediğinizi duyar gibiyim OKURLARIM !  Şey kızmadım ya caps lock'a değmiş parmağımda ondan öyle büyük olmuş.


            Bakın değerli okurlarım, ben bu fotodaki, eser demek istiyorum. Ben "Bu Eserde ki" hatları, duruş ve zeminde ki doğru seçimi göz önünde bulundurarak memecinin memesinden bin kat daha etkili ve cesaret isteyen bir paylaşım diyorum. Beni anladığınızı sanıyorum. Bir memenin 3 gün twitter'ı meşgul etmesi, benim çok canımı sıktı açıkcası. Tamam dalgamızı geçtik, tespitimizi yaptık, tweetlerimizi paylaştık lakin ki aslında o öyle değildir. Eğer o öyle olsaydı, bugün memeye 10bin yarın popoya 100bin bir sonra ki gün dilim var mıyor 1 milyon takipçi kazanırdı. Ben inanıyorum ki takipçilerinin çoğu panpişimizle dalga geçmek için takip edenler değil ! bildiğiniz memeye düşkün insanlar. Öyle olmasa bir gecede takipçi sayısını 2'ye katlarmıydı. Katlamazdı !

            Sonuç olarak panpişlerim ! Ben bir memeye tamah edecek adam değilim! 2 meme oldumu yumuşarım, 4 memede dağılır, 6 ve 8 memede kapılırım. Yalan yok ! O kadar memeyi bir arada görsem öyle olurum. Siz siz olun bir memeye kapılmayın ! Haa popo ayrı, zaten zevkler ve renkler tartışılmaz panpişlerim benimm. Esenle kalın Sayın okurlarım

            Bugün "sudangelenesek" sayfama konuk oldu takipte kalın http://twitter.com/sudangelenesek (Tarık)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder