14 Haziran 2011 Salı

4 Yıllık mı ? 2 Yıllık mı ?

            Ankarne (Ömer Arısoy)  Tweet: Sonuçlar açıklandı ve Akp 4yıllık Türkiye'yi kazandı. İyi yer tutturmuş he 2yıllıkda iş yok.


             Zihniyet yıllardır 4 yıllık bölüm kazandıysa iyi, 2 yıllıksa adam çıkmaz gözüyle bakıldığından eğitim seviyemiz ve kültürümüz son zamanlarda çok artmıştır. "2 yıllıkta okuyanlar adam değil lan ! ne lan 2 yıllık zuhahaha oğlum 2 yıllık mı bi bok olmaz" diye bakan arkadaşlar, sen çoğu lisans bölümününde son zamanlarda önünün kapalı, olduğunu mezunların boşta gezdiğini ve asgari maaşla çalıştıklarının farkında mısın ?
"İnsan kendini geliştirirse, iyi bir üniversitede olursa açıkta kalmaz" lan dallama bizde biliyoruz fakat bu daha çok aileler ve büyükler arasında sorulan bir soru olduğu için, genelde annelerimiz komşulara yada komşuların annelerimize, ailemize atmak istediği havadan kaynaklanıyor. Ömer'in burada deyindiği konu kendi bakış açımla bu olması gerekli yani ne biliyim böyle algıladım ben. İşin içinde ki espri ince değil bildiğin kalın kalın gözler önünde duruyor.
           
            Lisans öğrencisi olarak, kazandığım sene komşuların şu tarz söylemlerine şahit olmuş bir adamım bizzat! "+Bizim kız 300 küsür puan aldı da (öss dönemi) hukuk yazmadı. - Niye teyze ? +Hocaları işletme daha iyi demiş işletme yazdı açık öğretim. + Keşke bu kadar kasmasaymış - Niye ? + Barajı geçincede alıyorla yani. -?!?!?!"  tarzı bir olay geçti başımdan ve herkesin başındanda geçmiştir. Yani teyze diyorum kızın hukuk kazansa bana ne, tıp kazansa bana ne, full yapsa bana ne, ben istediğim bölüme gitmişim haa! bu iki yıllıkta olarabilir, 4 yıllıkta fark etmez eğilimin neyse onu okuyacaksın eğer yapamadıktan sonra tıp kazansan da bir şeye yaramaz.


www.twitter.com/Ankarne (Ömer Arısoy)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder