15 Haziran 2011 Çarşamba

            Patatisbaski (Ahmet Canseven)   Tweet: " Olimpiyatlara belediye parklarındaki aletlerle spor yapan teyzeleri gönderirsek başarı kaçınılmaz olur. "
          
             Bence parklardaki aletlerin çoğaltılması gerek, evde oturan teyzeler, amcalar, amca ve teyze adayları için ideal bir vakit öldürme alanıdır. Orada sarf edilen enerji ve istikrarla her gün yapılan haraketlerin dışardan bakıldığında ne kadar doğal denmesi gerekirken " ğpasodağposdğpasdğpoa lan puahahha " tarzı random gülüşler veya vay efendim, "gözlerden yaş akması, yok gülmekten yarıldık!" gibi dışa vurum patlamalarla da olur. Şahsen ne zaman görsem krizleri girip iki saat kıvranıyorum. Hep gülmekten kıvrandığımı sanmayın 10 dk. gülüyorum 110 dk. dayağın etkiyse kıvranıyorum. Kolay değil, o cüsse orada o hareketi yapmaya çalışıyor " beyin istekli ama vücud ölmüş be teyzem zorlama diyorum, zorlama diyorum lan artık zorlamasana.. " derken esnaf ve çevrede ki insanların üzerime aniden çökmesiyle oluşan boyun ve belde ki, bilhassa kafada ki ağrılar sonucu kısa bir kriz geçirdiğim olmuştur. Konudan saptık kanımca ama olsun la nerden nereye bak işte...

             Malum son zamanlarda Türkiye'nin olimpiyatlarda ki başarısı ortada . Bu teyzeler, kendi aralarında seçmelere tabi tutularak yeni sırıkla atlama, uzun atlama, engelli atlama, atlar gibi yapma, ve 100-400m düz koşu gibi dallarda üstün başarı gösterebilecek kadar eğitimli ve azimlidirler. Sonuç olarak " Parklarda yaşam var, git bul onu ! " Kampanyalı Park Kondisyon ve Jimnastik Aletleri yaşasın, yaşatılsın, çoğaltılsın diyorum... Esenle kalın sayın okurlarım...


           Bugün " patatisbaski " adlı twitter yazarı sayfama konuk oldu takipte kalın http://twitter.com/patatisbaski  (Ahmet Canseven)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder