17 Haziran 2011 Cuma

            Evrimguvenc (Evrim Güvenç)          tweeti: "Sırf insanları denemek için numaradan yere 20 Lira düşürdüm, ayı gibi ilk ben atladım canına yanayım. 20 Lira moruk, az para değil neticede."

             Hayatın pahalı olduğu yerdeyiz sevgili okurlarım. KDV'nin, ÖTV'nin cirit attığı piyasalarda 20 liranın büyük önemi var bilmez değilsiniz. Bugün bir telefon almaya kalksanız atıyorum, 500 lira telefon ama sizde 480 lira var, sormaz mı telefoncu " nerde 20 lira la ?" diye ben sizin yerineze cevaplayım " Sorar valla !" yani bu durumda 20 lira az para değil ! Haa 20 lira yere düşmekle değer kaybeder mi ? Kaybetmez tabi ki de kaybederse oda kullanıcı hatasına girer diyim. Sonra "Picamali adam bize değer kaybetmez dedi bizde yere saçtık 20 liraları" demeyin Değerli Kardeşim !


             Şahsen ben kafası hep yere bakan insanlardanım, kısa yoldan zengin olurum yerde ki paraları toplarsam mantalitesiyle, gezerim sokaklarda hep ama bugüne kadar 10 kuruştan başka para görmedin ağzını kırayım. Gerçi 10 kuruşları toplasaydım büyük bir meblağ elde edebilirdim ama tırstım yahu 10 kuruşa tamah etti dedirtmem kendime ! "Peki biz bu büyük meblağları nerden elde ederiz ?" diye sorarsanız ki , ben sizin yerineze onuda sordum ve araştırdım. Atmler, Cafe önleri(genellikle lüks mekanlar panpalar), Bilet gişe önleri, yanları, arkaları(para uçabilir diye !) gibi noktalarda 2 günlük araştırma yaptım. Hesaplarıma göre 1 ayda 145 lira toplayabiliyoruz.

              Siz siz olun, 20 liranıza sahip çıkın, 20 lira 20 liradır,100 lira da 100 liradır, para da paradır, para parayı çeker, bunlar hep inanılmaz bilgiler, nadir insanların bildiği bilgilerdir..! Parayla kalı... Mmm! şey Esenle kalın sayın okurlarım...

              Bugün " evrimguvenc " adlı twitter yazarı sayfama konuk oldu takipte kalın http://twitter.com/evrimguvenc  ( Evrim Güvenç )
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder