23 Haziran 2011 Perşembe

            kulagafiskeatan ( Murat Yıldırım)  tweet: "Taksim osmanbey arası metro çok yavaş ya, işte orada vatmanla konuşma düğmesine basıp ''kaptan yol çok müsait bas abi bas!'' diyesim geliyo"

            Ben küçüklüğümden beri, otobüs ve dolmuşla gidip geldiğim için bazı amcalar vardır hani, şoförle tatlı bir muhabbete girişirler. Konuşurlarda konuşurlar, sonra as as as topuk ! Bilet atmazlardı, ben işin muhabbetinde olmadım Kayseri'li olduğum için hep işin ticari kısmını düşündüm. Dedim ki; "Lan 3 şöferle tanışsam, bunların günde 5 seferi oluyor 3 kere 5 eder 15, saatleri ve plakaları öğren, adamı tanımla, otur muhabbete başla, bilet atmadan in" hesaplarını yaptım. Bu hesabı yurt dışından takip edip, dilimizi bilmeyen okurlarım içinde tercüme ettim bakın (I said; mm! yes I meet the three bus drivers.. hmm! so, like ohh yee!) neyse işte...

             Metro, tramvay bunların kullanıcıları çok soğuk insanlar bence..! O yüzden çok gerek duymadıkça kullanmıyorum. Geçenlerde bastım düğmeye, vatmana bağla kızım dedim, meğer kullanan bayan sürücüymüş. Bana bir çemkirdi, böyle ne biliyim ya çok kızdı, haksızlık yaptı hani. Ben alt takımlardan ses geliyor, bir sanayiye götürek baktırak diyecektim. Sonuçta can taşıyor yani. Oturmuşlar kabine, yolcusundan uzak, camlar zaten filmli, Ray-Ban gözlük sanki bana boing kullanıyor. Hani yaptığı bişeyde yok izledim ben, gördüğüm kadarı ile bir tane kol var onu ileri-geri yapıyor 2 durak arasında. İş basit fakat ben otobüs şoföründen daha klasman sahibi adam görmediğimi vurgulamak istedim sayın okurlarım. Yani sonuç olaraktan, Metro,Tramvay candır binin, genelde boş ve hızlı ama ortam arıyorsanız "Otobüs ve Dolmuş" aga tek geçerim.

      Bugün " kulagafiskeatan " adlı twitter yazarı sayfama konuk oldu takipte kalın http://twitter.com/kulagafiskeatan (Murat Yıldırım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder