15 Haziran 2011 Çarşamba

            Twidinebandim (Emre Arısoy)  tweet: " Bu gece Bülent Ersoy çok yakışıklı."

             Ben, Alien ve Predator filmlerini izleyerek büyümüş bir genç olarak bugün size bir saklı gerçeği açıklayacağım. Kimsenin bilmediği, hatta çok az kişinin bu bilgiye eripte hayatta kaldığı gerçeklerine rağmen herşeyi göğüsleyerek bugün size bu sırları açıklayacağım. "Tehlikenin ne kadar yakınındaysanız o kadar güvendesiniz" derler fakat bende g.t olmadığı için şuan nükleer saldırılara dayanıklı sığınağımdan yazdığım bu satırları okumaktasınız. "şaka lan şaka evde pijamayla yazıyorum."
         
            Evet ! O sanatçı kişiliğin altında bir uzaylı var sevgili okurlarım. Korktunuz demi ! Şahsen ben her ekrana çıkışında çok tırsıyorum zat-ı muhteremden. Bilmediğimiz kelimeler kullanıyor, sanki m.ö.'ye ait kitabelerde ki kelimeler  gibi geliyor bana fakat anladım ki kelimelerdeki harfleri doğru kombinasyonlara sokunca aslında merkez üstle irtibata geçiyormuş. Ömer Çelakılla şifrelerini çözdük, yalan yok ! hatta Ömer hızını alamadı bir kaç banka kartı şifresi, facebook şifresi ve laptop şifresi falanda çözdü. Gördüm, çünkü eli ayağı titriyordu çözmese gidiciydi... Neyse konudan sapmayalım.

            Bence o insan maskesinin altında bir predatör yatıyor sevgili okurlarım. Bu yazımdan sonra bana ulaşamazsanız korkmayın, elektrik faturasını yatıramadım bugün keserler elektriği... Baktın kesmediler aaaşamınan haberdar ederim sizleri "Kesmediler panpalar" diyede twitter'da yazarım, sizde "Bize ne amk yeaa" dersiniz, benimde kulaklarım çınlar. Böyle uff! bişi olur yee..!

            Bugün " twidinebandim " adlı twitter yazarı sayfama konuk oldu takipte kalın http://www.twitter.com/twidinebandim  (Emre Arısoy)

       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder