20 Haziran 2011 Pazartesi

            Bişeydiyo (Güven Akgün)   tweeti: "- bi ekmek parası be abi +allah versin kardeşim allah versin - o da sana yolladı, ne bu ya in çık in çık"
             
             Okuduğum şehir küçük olduğu için, para isteyen insanların hepsini tanıyorum. Yani şöyle açıklayım, evden çarşıya 10dk, çarşıdan eve 10 dk, okuldan eve 10 dk, çarşıdan okula 25 dk, okul çarşı ev karıştırınca 1 saat, eee... buda 40 yapar ! Neyse hesap olduğu kadarıyla para isteyenlerde böyle bişi işte. Mesela orada mekanlara göre dağılım var, cafe ve lokanta önlerinde belli gruplar, pastane ve ptt önlerinde belli gruplar, yol üzerinde de belli gruplar olmak üzere 3 tam, 1 çeyrek grupla Aksaray istikrarlı bir yolda ilerliyor.

            Dün para isteyen çocuk, ertesi günde istiyor, sonraki günde istiyor, bir sonraki gün bir daha istiyor. Durumu açıklıyorum " Çocuğum bende öğrenciyim bak 4 gündür istiyon topladığın paranın bir kısmını bana versen okulumun 4 senelik harcını bir anda yatırırım. Onun için benim fotoğrafımı mı çekiyosun yok ismimi alıyosun kaydette isteme benden, şerefisizim özeniyorum lan !" diye uzaklaştırıyorum ama ne fayda.

           " Allah çok versin, Allah Tuttuğunu altın etsin, Allah sevdiğine kavuştursun, Sev-sevil abim be bi lira atsana şurayada okkadar dua ettik abim be ! " Diye dua satışında bulunanlar var, hani olduda duaları kabul oldu fakat beklemede kalır diye korkuyorum. Parayı yatırmadık ya ! Şimdi düşünüyorum, düşünüyorum işin içinden çıkamıyorum. Acaba "kargo gibi bişi mi la" bu diyorum. "Duayı sepete ekle, siparişi ver, kargo ücretini öde 3 iş gününde kabul olsun" gibiyse sıkıntı var, çünkü ben o dualarla ayakta kaldığımı düşünüyordum. Sonuç olaraktan, alın-verin ekonomiye can verin panpalar...

           Bugün " biseydiyo " adlı twitter yazarı sayfama konuk oldu takipte kalın http://twitter.com/biseydiyo (Güven Akgün)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder